loading...

ژورنال پائیزان

همســـر دوم مهدی هاشمی       \"   مهنوش صادقی : من همســـر رسمی مهدی هاشمی هستم       \"              

همســـر دوم مهدی هاشمی

 

 

  "   مهنوش صادقی : من همســـر رسمی مهدی هاشمی هستم       "  


                                                                     واکنش خانم گلاب ادینـــه و دخترش به این ادعا

 

مهدی هاشمی گفت این روزها متهم به دو همسری شدم و گویا بواسطه اعلام ازدواجم، خانم آدینه و دخترم نورا را شوکه کردم، در حالی که اینگونه نیست

 

 

“مهنوش صادقی” نویسنده و بازیگر سینما و تلویزیون ایران در ویدیویی کوتاه ادعا کرد مدت‌ها بود این موضوع را پنهان کرده بودیم، اما اکنون احساس می‌کنم زمان مناسبی برای افشای آن است.

 

 

 

 

 

به ادامه مطلب رجوع کنید

 

"مهنوش صادقی" بازیگر سریال دردسر‌های عظیم ازدواج رسمی‌اش با مهدی هاشمی که سال‌ها پنهان بود را علنی کرد. رازی که بلافاصله با واکنش نورا هاشمی و گلاب آدینه روبه رو شد.

 

همسر اول مهدی هاشمی "گلاب آدینه" بود که از هم یک دختر دارند و سال‌ها با یکدیگر زندگی و در چند کار سینمایی و تلویزیونی همبازی بوده‌اند


بیوگرافی گلاب آدینه

گلاب آدینه با نام اصلی گلاب مستعان بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون و تئاتر در ۲۲ آبان ۱۳۳۲ در تهران به دنیا آمده و دارای مدرک تحصیلی لیسانس اقتصاد سیاسی می باشد.

 

ایشان در سال ۱۳۵۹ با مهدی هاشمی ازدواج کرد و صاحب یک دختر به نام نورا می باشد و که ازدواج کرده و دارای فرزند می باشد

 

 

عکس مهنوش صادقی همسر دوم مهدی هاشمی


ماجرای ازدواج مجدد همسر

درباره طلاق و جدایی این زوج خبری منتشر نشده، اما در ۶ تیر ۱۳۹۸ ، مهنوش صادقی بازیگر و نویسنده با انتشار ویدیویی اعلام کرد، همسر رسمی مهدی هاشمی است.

 

 

بیوگرافی مهنوش صادقی

او در سال 1351 در شهر تهران چشم به جهان گشوده است رشته تحصیلی او طراحی صحنه و لباس بوده که موفق شده لیسانس آن را از دانشگاه هنر و معماری تهران دریافت کند .



شروع بازیگری

مهنوش صادقی بازیگری را در اوایل دهه 70 آغاز کرده و با فیلم سینمایی جاده عشق نوفق شد اولین گام خود را در دنیای بازیگری بر دارد .

 

 

 

واکنش نورا هاشمـــــی

ادعای مهنوش صادقی خیلی زود در تماس سینماآنلاین با نورا هاشمی دختر مهدی هاشمی و گلاب آدینه تکذیب شد.

نورا هاشمی در پاسخ به این پایگاه خبری گفت: «پدرم همین لحظه در منزل و کنار ما هستند و شناسنامه‌شان هم گواه دروغ بعضی افراد معلوم‌الحال است.»

 

 

گلاب آدینه چون همیشه سعی کرد چهره‌ای متفاوت از خود به نمایش بگذارد. او به شایعاتی که زندگی‌اش را نشانه رفته‌اند خیلی خاص پاسخ داد.

 

گلاب آدینه هنرپیشه نامی سینما و تئاتر ایران که زندگی شخصی‌اش با مهدی هاشمی پس از انتشار یک ویدئوی اینستاگرامی توسط مهنوش صادقی به سوژه پاپاراتزی در شبکه‌های اجتماعی بدل شده، در اینستاگرامش در پاسخ به کاربری که دراین‌باره پرسیده بود،

نوشت: «توجهی نکنید، ببینید و بخندید!»

 

 

 

 

مهدی هاشمی بازیگر مطرح سینما، تلویزیون و تئاتر پس از حواشی ای که به تازگی برایش در فضای مجازی وجود آمد، با ارسال یادداشتی درباره برخی از موضوعات توضیحاتی را ارائه کرد.

مهدی هاشمی در این یادداشت متذکر شده که او و گلاب آدینه سال‌هاست که با توافق جدا از یکدیگر زندگی می‌کنند.

 


متن این یادداشت را در ادامه می خوانید:

سلام مجدد به دوستان فضای مجازی

من یک همسر دارم و او مهنوش صادقی است. این روزها متهم به دو همسری شدم و گویا بواسطه اعلام ازدواجم، خانم آدینه و دخترم نورا را شوکه کردم، در حالی که اینگونه نیست.

ما یعنی من و خانم آدینه سال‌هاست که با توافق جدا از هم زندگی می‌کنیم، زیرا بدلیل عدم تفاهم فکری که با هم داشتیم نمی‌شد زیر یک سقف ماند، و همچنین هیچ رابطه عاطفی هم بین ما نبود که بشود اسمش را ارتباط زناشویی گذاشت، اما به دلایل شخصی و همچنین محدودیت‌هایی که شغلمان برایمان ایجاد می‌کند ترجیح دادیم به این جدایی رسمیت نبخشیم.


از آنجایی که خانم آدینه به ویترین و ظواهر علاقه دارند با منتشر کردن عکس‌هایی دو نفره که مربوط به گذشته بود و همچنین درست کردن صفحه‌ای به نام من در فضای مجازی و منتشر کردن اخباری از طرف من خواستند از زندگی ما اسطوره‌ای بسازند و زندگی عاشقانه‌ای را نمایش دهند.

من در این سال‌ها تنها بخاطر فرزندم و حفظ حرمت‌ها و احترام ایشان سکوت کردم و زندگی شخصی خودم را ادامه دادم، اما حالا دخترم سی و هشت ساله است، شخصی است مستقل که خود دارای همسر و فرزند است و من پس از آن جدایی محرمانه بدون آنکه زندگی آن دیگری را خراب کنم بعد از مدتی با خانم مهنوش صادقی (نویسنده و بازیگر) که همفکر، هم سلیقه و همکار بودیم ازدواج کردم تا به آن جدایی رسمیت ببخشم.

آیا این معنی‌اش دو همسری است؟!

این ازدواج با صداقت و اصالت بود و هست با حفظ حرمت طرف دیگر حقایق پنهان دیگری هم هست که من با حفظ احترام به همه به همین مقدار که با اشاره گفتم بسنده می‌کنم.

در ضمن من در هیچ یک از فضا‌های مجازی صفحه‌ای ندارم.

 

منبع: بانی فیلم

 

 

 

 

 

 

 

 

نظــــــر فراموش نشــــــه

علیرضا چوبینه بازدید : 241 دوشنبه 10 تیر 1398 زمان : 9:35 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • بازیگران زن سینما
  • بازیگران مرد سینما
  • اخبار سینما
  • اخبار
  • فرهنگ و هنر
  • ژورنال لباس زنانه
  • ژورنال لباس مردانه
  • مدلینگ
  • دانلود فیلم و انیمیشن
  • دانلود اهنگ
  • نرم افزار ـ کامپیوتر
  • نرم افزاز ـ موبایل
  • آموزش
  • بازیگران خارجی
  • دنیای حیــــوانات
  • دانلود کتاب - PDF
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1916
  • کل نظرات : 33
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 253
  • آی پی دیروز : 134
  • بازدید امروز : 444
  • باردید دیروز : 351
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 795
  • بازدید ماه : 5,553
  • بازدید سال : 59,328
  • بازدید کلی : 650,397
  • کدهای اختصاصی