loading...

ژورنال پائیزان

فرزادفرخ,فرخ,فرخزاد,اهنگ جدید فرزادفرخ,گیتارفرزاد فرخ,فرزاد فرخ هوای تو,دانلود اهنگ هوای تو فرزاد فرخ,هوا,هوای تو ,پاییزان,

دانلود آهنگ فرزاد فرخ هوای تو

 

 

دانلود آهنگ فرزاد فرخ هوای تو


 ♫ برای شما کاربران ترانه زیبای هوای تو از فرزاد فرخ ♫ با متن و دو کیفیت 320 , 128

شعر , آهنگسازی و تنظیم کننده : فرزاد فرخ

آهنگ اجرا شده در برنامه کودک شو

 

کوتاه کننده لینک

 

 

متن آهنگ هوای تو فرزاد فرخ

♪♪♫♫♪♪♯
به هوای تو من توو خیال خودم بی تو پرسه زدم
منو برد به همان شبی که به چشای تو زل میزدم♪♪♫♫♪♪♯
من به دنیای تو با این احساس ناب عادت کردم عادت کردم
بعد از آن شب سرد هر نگاه تو را عبادت کردم
آه که نبودت به من آتش جان زد♪♪♫♫♪♪♯
سوختم از این عشق که تو را بی وفا کرد
من شدم آن کس که روم پی مستی قلب مرا تو شکستی
دل به تو دادم که غمم برهانی♪♪♫♫♪♪♯
نشوی تو همان کس که به درد بکشانی
کاش که شود باز که یه روز تو بیای و بمانی
حال که دگر که مرا تو نخواهی♪♪♫♫♪♪♯
تو بگو چه کنم که هوایت به رهد ز سرم
تو ندانی که خود تمام منی تو همانی که من نتوانم از یاد ببرم

♪♪♫♫♪♪♯ شعر , آهنگسازی و تنظیم کننده : فرزاد فرخ ♪♪♫♫♪♪♯
بعد از آن همه زخم که به جان من افتاد
تو به تسکین دل یار دگر بودی
من به جان بخریدم که بمیرم و اما برسی به کسی که به آن دل داده بودی
دل داده بودی دل داده بودی
آه که نبودت به من آتش جان زد♪♪♫♫♪♪♯
سوختم از این عشق که تو را بی وفا کرد
من شدم آن کس که روم پی مستی قلب مرا تو شکستی
دل به تو دادم که غمم برهانی
نشوی تو همان کس که به درد بکشانی♪♪♫♫♪♪♯
کاش که شود باز که یه روز تو بیای و بمانی

♪♪♫♫♪♪♯

 

 

 
 
 
 
 

 

 

 

 کوتاه کننده لینک

 

 

 

 

نظــــــر فراموش نشــــــه

علیرضا چوبینه بازدید : 91 دوشنبه 02 دی 1398 زمان : 13:12 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • بازیگران زن سینما
  • بازیگران مرد سینما
  • اخبار سینما
  • اخبار
  • فرهنگ و هنر
  • ژورنال لباس زنانه
  • ژورنال لباس مردانه
  • مدلینگ
  • دانلود فیلم و انیمیشن
  • دانلود اهنگ
  • نرم افزار ـ کامپیوتر
  • نرم افزاز ـ موبایل
  • آموزش
  • بازیگران خارجی
  • دنیای حیــــوانات
  • دانلود کتاب - PDF
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1916
  • کل نظرات : 33
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 134
  • بازدید امروز : 89
  • باردید دیروز : 351
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 440
  • بازدید ماه : 5,198
  • بازدید سال : 58,973
  • بازدید کلی : 650,042
  • کدهای اختصاصی