loading...

ژورنال پائیزان

دانلود آهنگ جدید روزبه بمانی بنام اتفاق   دانلود آهنگ جدید روزبه بمانی بنام اتفاق با بالاترین کیفیت Download New Music Roozbeh Bemani – Etefagh ترانه: روزبه بمانی , موزیک: احسان نی ز

دانلود آهنگ جدید روزبه بمانی بنام اتفاق

 

دانلود آهنگ جدید روزبه بمانی بنام اتفاق با بالاترین کیفیت

Download New Music Roozbeh Bemani – Etefagh

ترانه: روزبه بمانی , موزیک: احسان نی زن , تنظیم: سعید زمانی

 

 

 

به ادامه مطلب رجوع کنید

دانلود آهنگ جدید روزبه بمانی بنام اتفاق

 

دانلود آهنگ جدید روزبه بمانی بنام اتفاق با بالاترین کیفیت

Download New Music Roozbeh Bemani – Etefagh

ترانه: روزبه بمانی , موزیک: احسان نی زن , تنظیم: سعید زمانی

 

 

متن آهنگ جدید روزبه بمانی بنام اتفاق :

مث چشامی مث نفس کشیدن شدی برام هوامی


برو به هر کی پرسید ازت چرا باهامی بگو خدامی


تن تو داغه تو توی هر یه پلکی که میزنی اتفاقه


تو که تو خونمی کل این جهان به چشمم همین اتاقه


مث قلبم مث رویام مث جونم مث چشمام


میدونم باورش سخته من اینجوری تورو میخوام


من اینجوری تو رو میخوام تو همه لحظه هام


من از وقتی تورو دیدم زمان یک ثانیم نگذشت


مگه میشه تورو دید و به قبل دیدنت برگشت


مگه میشه تورو دید و از این ریا گذشت


تو یه پناهی تو مث فرصت آخرین تو ته راهی


واسه ی من که شب دنیامو گرفته ماهی


سقف رویای من قلب دنیای من فردای من



مث قلبم مث رویام مث جونم مث چشمام


میدونم باورش سخته من اینجوری تورو میخوام


من اینجوری تو رو میخوام تو همه لحظه هام


من از وقتی تورو دیدم زمان یک ثانیم نگذشت


مگه میشه تورو دید و به قبل دیدنت برگشت


مگه میشه تورو دید و از این ریا گذشت

 

 

 

 

دانلـــود با کیفیت 320



 

 

دانلـــود با کیفیت 128

 

 

 

 

نظــــــر فراموش نشــــــه

 

 

علیرضا چوبینه بازدید : 91 شنبه 19 مرداد 1398 زمان : 9:40 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • بازیگران زن سینما
  • بازیگران مرد سینما
  • اخبار سینما
  • اخبار
  • فرهنگ و هنر
  • ژورنال لباس زنانه
  • ژورنال لباس مردانه
  • مدلینگ
  • دانلود فیلم و انیمیشن
  • دانلود اهنگ
  • نرم افزار ـ کامپیوتر
  • نرم افزاز ـ موبایل
  • آموزش
  • بازیگران خارجی
  • دنیای حیــــوانات
  • دانلود کتاب - PDF
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1916
  • کل نظرات : 33
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 134
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 351
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 422
  • بازدید ماه : 5,180
  • بازدید سال : 58,955
  • بازدید کلی : 650,024
  • کدهای اختصاصی