loading...

ژورنال پائیزان

دانلود آهنگ جدید فرشید ادهمی بنام با هم دوستیم با بالاترین کیفیت       دانلود آهنگ جدید فرشید ادهمی بنام با هم دوستیم با بالاترین کیفیت Download New Music Farshid Adhami –

دانلود آهنگ جدید فرشید ادهمی بنام با هم دوستیم با بالاترین کیفیت

 

 

 

دانلود آهنگ جدید فرشید ادهمی بنام با هم دوستیم با بالاترین کیفیت

Download New Music Farshid Adhami – Ba Ham Doostim

 

 

 

 

به ادامه مطلب رجوع کنید

 

 

 

دانلود آهنگ جدید فرشید ادهمی بنام با هم دوستیم با بالاترین کیفیت

Download New Music Farshid Adhami – Ba Ham Doostim

 

 

 

 

تن آهنگ جدید فرشید ادهمی بنام با هم دوستیم :


موج موهات موج دریاست با تو حسم روی ابراست
پرسه با تو زیر بارون عاشقانس لحظه هامون
توی گوشم میگی آروم من دلم باته
دست من تو خوابم حتی توی دستاته
من چجور طاقت بیارم عشق من بی تو
که نبینم برق تو چشمای مشکیتو

خیلی خوشحالم با هم دوستیم زندگیمون انقد آرومه
ما بدون هم نمیتونیم از چشامون دیگه معلومه
خیلی خوشحالم با هم دوستیم حس دل بستن چه شیرینه
تو چی کار کردی که غیر از تو هیچکی تو قلبم نمیشینه

تا جون دارم واست میخونم میمونی بام تا تهش میدونم
من قول میدم خوشبخت میشی
چون عشق یه دیوونه ی سرسخت میشی
من با همه رو عشقت شرط بستم
هر چی بشه بازم رو قولم هستم
من شرط بستم این آخریشه
قلب تو سهم هیشکی غیر من نمیشه
خیلی خوشحالم با هم دوستیم زندگیمون انقد آرومه
ما بدون هم نمیتونیم از چشامون دیگه معلومه
خیلی خوشحالم با هم دوستیم حس دل بستن چه شیرینه
تو چی کار کردی که غیر از تو هیچکی تو قلبم نمیشینه

 

 

 

دانلـــــود با کیفیت 320

 

دانلــــود با کیفیت 128

 

 

 

 

 

 

نظــــــر فراموش نشــــــه

 

علیرضا چوبینه بازدید : 76 چهارشنبه 06 شهریور 1398 زمان : 16:43 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • بازیگران زن سینما
  • بازیگران مرد سینما
  • اخبار سینما
  • اخبار
  • فرهنگ و هنر
  • ژورنال لباس زنانه
  • ژورنال لباس مردانه
  • مدلینگ
  • دانلود فیلم و انیمیشن
  • دانلود اهنگ
  • نرم افزار ـ کامپیوتر
  • نرم افزاز ـ موبایل
  • آموزش
  • بازیگران خارجی
  • دنیای حیــــوانات
  • دانلود کتاب - PDF
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1916
  • کل نظرات : 33
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 170
  • آی پی دیروز : 134
  • بازدید امروز : 265
  • باردید دیروز : 351
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 616
  • بازدید ماه : 5,374
  • بازدید سال : 59,149
  • بازدید کلی : 650,218
  • کدهای اختصاصی