loading...

ژورنال پائیزان

دانلود آهنگ جدید مجتبی شاه علی بنام مو خرمایی با بالاترین کیفیت   دانلود آهنگ جدید مجتبی شاه علی بنام مو خرمایی با بالاترین کیفیت Download New Music Mojtaba Shahali – Moo Khormayi &n

دانلود آهنگ جدید مجتبی شاه علی بنام مو خرمایی با بالاترین کیفیت

 

دانلود آهنگ جدید مجتبی شاه علی بنام مو خرمایی با بالاترین کیفیت

Download New Music Mojtaba Shahali – Moo Khormayi

 

 

 

 

به ادامه مطلب رجوع کنید

دانلود آهنگ جدید مجتبی شاه علی بنام مو خرمایی با بالاترین کیفیت

 

 

 

متن آهنگ جدید مجتبی شاه علی بنام مو خرمایی :

وای که چقدر ماهی تو
موهای خرماییتو میبافی و
دلم میریزه وای که چه گیرایی تو
من که دلم روشنه دل تو هم با منه
رو برگرنگردون ازم که نور چشم منه
قلبم واسه تو میزنه
به چشم مستم یه پارچه ماهی
جز عشق تو نداره قلب من گناهی
خودت میدونی دبگه نمونده راهی
اخه چی میشه دلت واسه من تنگ بشه گاهی

اخم و دیوونه گیات وای که به چشمم میاد
حس و علاقت به من کاش بشه کم کم زیاد
میدونی چشمای تو از پس غم بر میاد
خب میدونم نمیشه مثل تو گیرم بیاد
اخ الهی بمیرم برات
به چشم مستم یه پارچه ماهی
جز عشق تو نداره قلب من گناهی
خودت میدونی دبگه نمونده راهی
اخه چی میشه دلت واسه من تنگ بشه گاهی

 

 

 

نظــــــر فراموش نشــــــه

 

علیرضا چوبینه بازدید : 54 شنبه 09 شهریور 1398 زمان : 14:38 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • بازیگران زن سینما
  • بازیگران مرد سینما
  • اخبار سینما
  • اخبار
  • فرهنگ و هنر
  • ژورنال لباس زنانه
  • ژورنال لباس مردانه
  • مدلینگ
  • دانلود فیلم و انیمیشن
  • دانلود اهنگ
  • نرم افزار ـ کامپیوتر
  • نرم افزاز ـ موبایل
  • آموزش
  • بازیگران خارجی
  • دنیای حیــــوانات
  • دانلود کتاب - PDF
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1916
  • کل نظرات : 33
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 156
  • آی پی دیروز : 134
  • بازدید امروز : 229
  • باردید دیروز : 351
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 580
  • بازدید ماه : 5,338
  • بازدید سال : 59,113
  • بازدید کلی : 650,182
  • کدهای اختصاصی