loading...

ژورنال پائیزان

دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی بنام یکی بود یکی نبود   دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی بنام یکی بود یکی نبود با بالاترین کیفیت Download New MusicXaniar Khosravi – Yeki Bood Yeki Nabood &

دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی بنام یکی بود یکی نبود

 

دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی بنام یکی بود یکی نبود با بالاترین کیفیت

Download New MusicXaniar Khosravi – Yeki Bood Yeki Nabood

 

 

 

 

 

به ادامه مطلب رجوع کنید

دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی بنام یکی بود یکی نبود با بالاترین کیفیت

Download New MusicXaniar Khosravi – Yeki Bood Yeki Nabood

 

 

 

متن آهنگ جدید زانیار خسروی بنام یکی بود یکی نبود :

یکی بود یکی نبود زیر گنبد کبود اونکه عاشقش بودم اما عاشقم نبود
یکی بود که الان نیست میدونم نگران نیست اما من حالم بده تو قلبم ضربان نیست
رفتیو تنهایی یقمو گرفت دنیا شاید ازت حقمو گرفت
نیستی و هیچ چیزی خوشحالم نمیکنه صفر ضربدر هرچی بشه بازم میشه صفر
نردبون بودم که واست پله شدم حالا برگشتی میگی که ازت ذله شدم
تقصیر منه پر و بالت دادم پریدن بلد نبودی خودم یادت دادم
یکی بود یکی نبود زیر گنبد کبود  اونکه عاشقش بودم اما عاشقم نبود
یکی بود که الان نیست میدونم نگران نیست اما من حالم بده تو قلبم ضربان نیست
اصلا حق با تو نمیخوام بشنوم حرفاتو بکشی خودتو حتی تو
دیگه واسم تنهایی بهتره تا با هرکی بسازم
نردبون بودم که واست پله شدم حالا برگشتی میگی که ازت ذله شدم
تقصیر منه پر و بالت دادم پریدن بلد نبودی خودم یادت دادم
یکی بود یکی نبود زیر گنبد کبود  اونکه عاشقش بودم اما عاشقم نبود
یکی بود که الان نیست میدونم نگران نیست اما من حالم بده تو قلبم ضربان نیست

 

 

 

دانلـــــــــــــود / کیفیت 320

 

                                                                        دانلـــــــــــــود / کیفیت 128

 

 

 

 

 

نظــــــر فراموش نشــــــه

علیرضا چوبینه بازدید : 91 سه شنبه 02 مهر 1398 زمان : 9:28 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • بازیگران زن سینما
  • بازیگران مرد سینما
  • اخبار سینما
  • اخبار
  • فرهنگ و هنر
  • ژورنال لباس زنانه
  • ژورنال لباس مردانه
  • مدلینگ
  • دانلود فیلم و انیمیشن
  • دانلود اهنگ
  • نرم افزار ـ کامپیوتر
  • نرم افزاز ـ موبایل
  • آموزش
  • بازیگران خارجی
  • دنیای حیــــوانات
  • دانلود کتاب - PDF
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1916
  • کل نظرات : 33
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 290
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 536
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 919
  • بازدید ماه : 5,677
  • بازدید سال : 59,452
  • بازدید کلی : 650,521
  • کدهای اختصاصی